Wij vinden dat Riviera Maison hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Riviera Maison: Niet tevreden over alles!!!
Details
Klacht
Na dure aankoop van een eettafel die tot 5 x toe beschadigd bezorgd werd ...na 7 maanden eindelijk een goede tot dat ie na 2 maanden totaal uit elkaar viel 2x monteur langs geweest maar dat haalde niks uitInmiddels had ik er al 9 vrije dagen voor opgeofferd
Dus als excuus krijg ik een bon aangeboden
Nu valt tafel Weer uit elkaar nu kunnen ze er niks meer mee want tafel word niet meer gemaakt! Nu willen ze de tafel ophalen en mijn geld terug geven
Maar willen ze wel de tegoed van de excuses bon eraf halen!
Dus nu naar 1.5 vechten geen tafel in totaal inmiddels 11 vakantie dagen ingeleverd en geld kwijt
EN dan hebben we het nog niet over de behandeling die je krijgt !!!@
Gewenste oplossing
Tafel terug nemenGehele aankoop bedrag terug
En op zijn minst excuses
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.