Klacht Riviera Maison: Niet tevreden over alles!!!

Klachtnummer
# 420227
Gebruiker
Luna
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Na dure aankoop van een eettafel die tot 5 x toe beschadigd bezorgd werd ...na 7 maanden eindelijk een goede tot dat ie na 2 maanden totaal uit elkaar viel 2x monteur langs geweest maar dat haalde niks uit
Inmiddels had ik er al 9 vrije dagen voor opgeofferd
Dus als excuus krijg ik een bon aangeboden
Nu valt tafel Weer uit elkaar nu kunnen ze er niks meer mee want tafel word niet meer gemaakt! Nu willen ze de tafel ophalen en mijn geld terug geven
Maar willen ze wel de tegoed van de excuses bon eraf halen!
Dus nu naar 1.5 vechten geen tafel in totaal inmiddels 11 vakantie dagen ingeleverd en geld kwijt
EN dan hebben we het nog niet over de behandeling die je krijgt !!!@

Gewenste oplossing

Tafel terug nemen
Gehele aankoop bedrag terug
En op zijn minst excuses

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Riviera Maison hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Riviera Maison?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen