Klacht Riviera Maison: print gaat van servies

wilmamum666

hoi heb servies goed waar de print vannaf gaat van dit merk RIVIERA MAISON WAT je merk noemt hema heeft beter servies zit bijna geen logo s en print meer op ben meer als een week aan het mailen geweest schiet er niks mee op is servies voor 260 euro en wille naar 1 week mailen kadobon van 50 euro geven ga ik niet mee akkoord ze hebben allerlei smoezen de bon bijvoorbeeld heb deze kadogekregen dan ga je niet om bon vragen bord kost 19 euro per stuk kom op mag dat niet bij gebeuren toch het is vaatwas bestendig je hebt jaar garantie dus gooi bord maar weg naar 1 jaar haha ik dacht de rest van me leven ermee te doen volges mij koop je die elk jaar nieuw servies maar leuk krijg je eters moet je dit servies opdienen mooie reclame voor riviera maison belachelijk echt dat de grote baas van zo n bedrijf hiermee akkoord gaat mijn overgroot oma der servies is nog in zeer goede staat dit moet echt netjes opgelost worden riviera maison wilma van loon

dat ze dit oplossen en niet afschepen met kadobon eerst 35 euro en dan 50 euro kom op heb foto s gemaild met nummers labels ga akkoord met bon 200 is voor 260 euro ben ik nog coulant

Wij vinden dat Riviera Maison hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Riviera Maison?