Klacht Riviera Maison: RM Lexington sofa gekocht in sept 2014

Klachtnummer
# 163399
Gebruiker
brenda1
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Nu naar 1 1/2 jaar vallen de gaten in de zitting bij de gecapitoneerde knopen inmiddeld hebben wij 4 gaten/slijtage plekken. Eerst is ons beloofd na het opsturen van de foto's en kassabon dat ze zouden zorgen voor een passende oplossing. Daarna niks meer gehoord. Totdat ik zelf belde en vroeg wanneer die passende oplossing ging komen toen bleek dat ze niks gaan doen met de GEBREKEN!! want wij hebben de bank gekocht in de SALE
Wat is dat nou voor antwoord, dan heb je toch ook recht op garantie/service na zo'n korte periode/tijd. Ik vind E 1100 nog steeds een boel geld voor een bank die pas 1 1/2jaar!!!! oud is. Ik hou mijn hart vast voor de bijpassende fauteuil die wij er ook bij gekocht hebben wanneer begint die ook gebreken te vertonen???

De oplossing

Opnieuw bekleden of nieuwe bank

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Riviera Maison hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Riviera Maison?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen