Klacht Riviera Maison: stoelen gekocht week na ontvangst 30procent in de sale

Klachtnummer
# 572816
Gebruiker
Soufyan
Datum
0 reacties

Details

Klacht

20november 2021 heb ik 6 eetkamer stoelen gekocht voor 1800euro. Vorige week zijn ze binnen gekomen 17december. Vandaag 23december kijk ik op de site en zijn de stoelen in de sale 6stuks voor 1680euro. Contact gehad met de filiaal om eventueel het verschil terug te krijgen echter wilden ze hier niet aan mee doen. Ik wilde de stoelen toen retourneren en zei gaven toen aan dat ik hier geen recht meer op heb. Ik vind het erg zonde dat er geen compensatie of begrip is voor deze zaak vandaar mijn klacht. Ik hoop dat we hier alsnog uit kunnen komen aangezien ik vaker winkel bij Riviera Maison.

Gewenste oplossing

verschil terugbetalen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Riviera Maison hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Riviera Maison?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen