Wij vinden dat Riviera Maison hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door Riviera Maison: Te weinig geleverde windlichten
Details
Klacht
127 windlichten Hurricane maat M bij Riviera Maison besteld voor de eindejaarsgeschenken 2021. En 113 windlichten Hurricane maat S besteld.De transporteur kwam de zending afleveren voor de deur. Allereerst stond de chauffeur voor de deur of ik wilde tekenen voor aflevering. Daarna plaatste hij een ingesealde pallet voor de deur. Alles was verpakt in dozen. Tellen was onmogelijk. 's-avonds ging ik alles uitpakken en tellen, bleek dat ik er 48 stuks te weinig had ontvangen. Iedere dag bel ik met de klantenservice en wordt er gezegd dat ze het aan het "uitzoeken" zijn. Een week lang heb ik ze gebeld en aangegeven dat er te weinig geleverd zijn. Er wordt gewoon niets geregeld. Het is een vreselijk slechte service. Ook heb ik 3 weken gevraagd of ik een bedrijfsnaam op de factuur kan krijgen. Ook deze heb ik nog niet ontvangen. Dat er zo met mensen om wordt gegaan. Ik zal nooit meer iets bij ze bestellen. De service is betreurenswaardig. En dat voor een gerenommeerd bedrijf.
Gewenste oplossing
48 windlichten leveren type Hurricane M en 1 x de Hurricane S (want deze was gebroken aangeleverd.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.