Opgelost door Riviera Maison: Te weinig geleverde windlichten

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 567073
Gebruiker
Julia
Datum
0 reacties

Details

Klacht

127 windlichten Hurricane maat M bij Riviera Maison besteld voor de eindejaarsgeschenken 2021. En 113 windlichten Hurricane maat S besteld.
De transporteur kwam de zending afleveren voor de deur. Allereerst stond de chauffeur voor de deur of ik wilde tekenen voor aflevering. Daarna plaatste hij een ingesealde pallet voor de deur. Alles was verpakt in dozen. Tellen was onmogelijk. 's-avonds ging ik alles uitpakken en tellen, bleek dat ik er 48 stuks te weinig had ontvangen. Iedere dag bel ik met de klantenservice en wordt er gezegd dat ze het aan het "uitzoeken" zijn. Een week lang heb ik ze gebeld en aangegeven dat er te weinig geleverd zijn. Er wordt gewoon niets geregeld. Het is een vreselijk slechte service. Ook heb ik 3 weken gevraagd of ik een bedrijfsnaam op de factuur kan krijgen. Ook deze heb ik nog niet ontvangen. Dat er zo met mensen om wordt gegaan. Ik zal nooit meer iets bij ze bestellen. De service is betreurenswaardig. En dat voor een gerenommeerd bedrijf.

Gewenste oplossing

48 windlichten leveren type Hurricane M en 1 x de Hurricane S (want deze was gebroken aangeleverd.
Geboden oplossing
Ik heb van Riviera Maison een cadeaubon en mooie champagne glazen ontvangen. Tevens is het bedrag van de niet ontvangen windlichten terugbetaald.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Riviera Maison hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Riviera Maison?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen