Klacht Riviera Maison: Verkeerde prijs word niet geleverd?

Klachtnummer
# 348724
Gebruiker
Diana8583
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik ben zeer teleurgesteld in jullie! "Verkeerd prijskaartje: Is een product dat je in de winkel wilt kopen of online hebt besteld volgens de verkoper fout geprijsd? En wil de verkoper je het product alleen voor een hogere prijs verkopen? Als je niet kon weten dat de prijs onjuist was dan is de koop rechtsgeldig en moet je het product voor die lagere prijs krijgen. " - consumentenbond
Ik snap dat de kast ranges toutes les affaires side table nu niet op voorraad is, echter zou ik deze dus wel gewoon graag geleverd willen krijgen voor de prijs waarvoor die te koop stond op jullie site. Ik heb vandaag mijn dressoir weggedaan omdat ik gister deze kast bij jullie heb gekocht.. en nu vertellen jullie mij dat ik die niet krijg?! En word ik afgescheept met een korting van €25,- op een kast, beetje jammer.

De oplossing

Ik wil deze kast voor de prijs waarvoor die te koop stond

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Riviera Maison hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Riviera Maison?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen