Klacht Riviera Maison: Weinig medewerking na tijdige inroeping ontbinding internet koopovereenkomst

J.B. van Zanten

In april 2018 via webshop bestelde 2 armchairs werden op dinsdag 10 juli 2018 geleverd. Op vrijdag 13 juli 2018 geprobeerd de ontbinding van de overeenkomst in te roepen via de door de webshop voorgeschreven methode nl via "mijn account". Je dient dan te klikken op je bestelling; maar er gebeurt dan helemaal niets (niet op W10 PC en niet op iPad). Ik heb toen gekozen om hte formulier van Riviera Maison webshop te d/l in te vullen, te ondertekenen te scannen en als bijlage te sturen bij mijn email naar de webshop waarin ik de ontbinding van de overeenkomst inroep en vroeg om aanwijzingen hoe verder te handelen. Op maandag 16 juli 2018 kreeg ik een emailreactie dat men het jammer vond, en vroeg waarom. Er werd géén antwoord gegeven op mijn vraag hoe verder te handelen. Na enige niet ingesproken telefoontjes op onze vaste telefoonlijn die wij, vanwege korte vakantie, pas eergisteren zagen, werd er gisteren in onze afwezigheid wél ingesproken met het verzoek het hoofdkantoor te bellen.
Zowel het niet in werking kunnen zetten van de retourprocedure via de door de webshop aangegeven methode, als het niet reageren op mijn verzoek mij te laten weten, wat de volgende stappen zullen zijn, geeft de sterke indruk dat de webshop van Riviera Maison niet erg meewerkend is om een retourzending vlot en snel af te handelen.

Mij laten weten, wanneer en door wie de geleverde fauteuils worden opgehaald en de retournering van het door mij betaalde bedrag binnen de wettelijke termijn onder inhouding van een redelijk bedrag aan retourtransportkosten.

Wij vinden dat Riviera Maison hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Riviera Maison?