Klacht Riviera Maison: Zeer on klantvriendelijk

Klachtnummer
# 481842
Gebruiker
Mei
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Zeer ongeïnteresseerd verkoopster bij RM.
Je gaat er heen voor de sfeer anders kan ik net zo goed online bestellen.
Totaal geen interesse verkoopster .
Zomer lint rose bij goud kado papier totaal niet mooi.
Ben dit niet gewend van een mooie winkel .
Als je een aankoop doet van 75 € verwacht ik wel , dat de verkoopster aangeeft dat er vanaf €100 een kado uitgegeven word . Dit word ook niet gevraagd.

Gewenste oplossing

Meer interesse als je een dure aankoop doet .
Mooi ingepakt . Nu wat de zijkant van het papier super
Scheef . Ik durf hier bijna niet mee aan te komen. Daarnaast zomers lint op goud papier . Vind dit een aanfluiting .

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Riviera Maison hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Riviera Maison?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen