Wij vinden dat Riviera Maison hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Riviera Maison: Zeer on klantvriendelijk
Details
Klacht
Zeer ongeïnteresseerd verkoopster bij RM.Je gaat er heen voor de sfeer anders kan ik net zo goed online bestellen.
Totaal geen interesse verkoopster .
Zomer lint rose bij goud kado papier totaal niet mooi.
Ben dit niet gewend van een mooie winkel .
Als je een aankoop doet van 75 € verwacht ik wel , dat de verkoopster aangeeft dat er vanaf €100 een kado uitgegeven word . Dit word ook niet gevraagd.
Gewenste oplossing
Meer interesse als je een dure aankoop doet .Mooi ingepakt . Nu wat de zijkant van het papier super
Scheef . Ik durf hier bijna niet mee aan te komen. Daarnaast zomers lint op goud papier . Vind dit een aanfluiting .
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.