Klacht Rivierenland Events: Slecht onderhouden product geleverd.

Bierfietshuurder

In Juni organiseerde wij een vrijgezellenfeest voor een vriend van ons. Één van de activiteiten die wij gepland hadden voor de dag was het huren van een bierfiets en uiteindelijk na lang wikken en wegen kwamen we uit bij Café on route ook wel bekend als Rivierenland events. Het contact vooraf liep al stroever dan verwacht maar afijn alles was geregeld en op de dag zelf stonden ze netjes op de afgesproken plaats en tijd. Echter toen de heren weg waren en we de eerste bocht hadden genomen vloog de eerste ketting er al af.. en jawel gebroken. Kan gebeuren zou je denken. Maar na nog geen 100meter rijden waren we al minstens 5x gestopt om de meerdere afgevlogen kettingen erop te zetten. Toen uiteindelijk er zelfs een trapper afbrak (waarbij er bij voorhand al scheuren te zien waren in meerdere trappers) en we al honderden meters al duwend hadden afgelegd waren we t zat en hebben de fiets vervroegd laten ophalen. 'Johan' degene die aangaf enkel de afleveraar te zijn van de bierfiets zei hierbij dat dit uiteraard niet de bedoeling was en zou de directie met ons contact op laten nemen om voor een oplossing te zorgen. Na een maand niks te hebben gehoord van deze directie hebben we besloten zelf maar contact op te nemen met Rivierenland events in de vorm van meerdere emails, maar helaas op geen enkele manier meer een reactie ontvangen. Toen ik belde naar het vaste nummer kreeg ik Johan weer aan de lijn.. Hij gaf aan de mails te hebben gelezen en ze te hebben doorgestuurd naar de (toen vakantie vierende) directie en dat ze met mij contact zouden opnemen hierna. Inmiddels zijn we al 2 maanden verder en tot op heden nog steeds geen passende oplossing ontvangen. We zijn er zelfs aan gaan twijfelen of de hele directie wel bestaat omdat we telkens bij de afleveraar Johan uitkomen wat toch wel een beetje dubieus lijkt. Op zowel het gebied van goed werkende materialen afleveren en zeker het afhandelen van klachten scoort Rivierenland events wat mij betreft (en ik spreek namens onze hele groep) een hele dikke onvoldoende.

Excuus en Geld terug

Wij vinden dat Rivierenland Events hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Bierfietshuurder

Ook een klacht indienen over Rivierenland Events?