Klacht RMC Nederland: Bus rijd weg op stipte tijd dat hij eigenlijk aanwezig had moeten zijn.

Klachtnummer
# 367719
Gebruiker
razend1
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mevrouw heeft op 26-05 in de middag op de bus gewacht. Mevrouw liep naar beneden en de bus reed zo voorbij. Half 2 moest de bus komen en half 2 reed hij zo weer weg. Mevrouw vond dit heel gek. Ze belde ook met haar telefoon naar de rmc maar kon verder niet geholpen worden. inmiddels was mevrouw al heel laat.
Dit vonden we echt niet kunnen terwijl 13.30 stipt de tijd was.

De oplossing

Een kaart sturen met daarin desnoods sorry. Dat het zich niet steeds herhaalt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat RMC Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over RMC Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen