Wij vinden dat Ro Computer Systems te Rijssen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Ro Computer Systems te Rijssen: weigering service
Details
De klacht
PC door Ro-comptersystems geïnstalleerd bij mij thuis. Bij hem gekocht omdat hij hoog opgeeft opgeeft over service & garantie. De videokaart maakte lawaai, maar door omstandigheden vroeg ik hem pas bij de "apk" ( 155 EUR) dit jaar ernaar te kijken. Omdat de garantie was verlopen was stelde ik hem voor een nieuwe kaart en ook nog zijn voorrijkosten te betalen.Zijn reactie:
"Uw Computer is van 10-01-2011 en volgens u was de videokaart al vanaf het begin niet goed, wat ik niet goed snap is dat er daar nu pas mee komt. Overigens zit op de meeste hardware slechts 1 jaar fabrieksgarantie, dus als er al sprake is van garantie mag u deze indienen bij de fabrikant. Ik vind het dan ook zeer onredelijk en brutaal van u om er maar even vanuit te gaan, dat ik deze werkzaamheden dan maar even gratis moet uitvoeren. Doordat u deze brutale houding aan neemt ben ik niet meer bereid u überhaupt ook nog maar verder te helpen."
Verder contact telefonisch of per e-mail bleek onmogelijk.
De oplossing
Als hij de kaart niet als service wilde plaatsten had [naam verwijderd door moderator] dat netjes kunnen melden in zijn reactie en een tegenvoorstel doen.Ik wil dat [naam verwijderd door moderator] contact opneemt en zijn excuses aanbiedt voor het onredelijk en onterecht afbreken van zijn service en met een fatsoenlijk aanbod komt.
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.