Klacht Ro Computer Systems te Rijssen: weigering service

Klachtnummer
# 22896
Gebruiker
slechteservice
Datum
0 reacties

Details

De klacht

PC door Ro-comptersystems geïnstalleerd bij mij thuis. Bij hem gekocht omdat hij hoog opgeeft opgeeft over service & garantie. De videokaart maakte lawaai, maar door omstandigheden vroeg ik hem pas bij de "apk" ( 155 EUR) dit jaar ernaar te kijken. Omdat de garantie was verlopen was stelde ik hem voor een nieuwe kaart en ook nog zijn voorrijkosten te betalen.
Zijn reactie:
"Uw Computer is van 10-01-2011 en volgens u was de videokaart al vanaf het begin niet goed, wat ik niet goed snap is dat er daar nu pas mee komt. Overigens zit op de meeste hardware slechts 1 jaar fabrieksgarantie, dus als er al sprake is van garantie mag u deze indienen bij de fabrikant. Ik vind het dan ook zeer onredelijk en brutaal van u om er maar even vanuit te gaan, dat ik deze werkzaamheden dan maar even gratis moet uitvoeren. Doordat u deze brutale houding aan neemt ben ik niet meer bereid u überhaupt ook nog maar verder te helpen."
Verder contact telefonisch of per e-mail bleek onmogelijk.

De oplossing

Als hij de kaart niet als service wilde plaatsten had [naam verwijderd door moderator] dat netjes kunnen melden in zijn reactie en een tegenvoorstel doen.
Ik wil dat [naam verwijderd door moderator] contact opneemt en zijn excuses aanbiedt voor het onredelijk en onterecht afbreken van zijn service en met een fatsoenlijk aanbod komt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ro Computer Systems te Rijssen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ro Computer Systems te Rijssen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen