Opgelost door RoamlerTech: Bedrijf vraagt andere data voor afspraak maar verneem niets meer

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 463325
Gebruiker
BenT
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Laten afspraak vervallen vanwege uitvallen monteur, stuur op hun verzoek paar keer een mail met data wat voor mij zou kunnen uitkomen maar geen reactie, met telefonisch contact wordt de lijn verbroken

De oplossing

Bedrijf contact opneemt voor nieuwe sfspraak

3 reacties

  1. Auteur
    BenT
    Datum
    Helaas nog niets vernomen
  2. Auteur
    BenT
    Datum
    Nog steeds geen reactie, ook niet via de mail
  3. Auteur
    BenT
    Datum
    Nog steeds geen reactie

Uiteindelijke oplossing

Auteur
BenT
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen oplossing aangeboden, heb zelf een andere verzekering afgesloten zodat ik geen contact met het bedrijf hoef te hebben. ANWB werkt samen met dit bedrijf......had ze toch hoger staan.
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over RoamlerTech?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen