Klacht RoamlerTech: Monteur komt tot 5x toe gemaakte afspraak niet na voor HR ketel onderhoud

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 405852
Gebruiker
JanMberg
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Roamler komt afspraken voor ketel onderhoud niet na.
4x niet gekomen op gemaakte afspraak
1x wel gekomen, defect geconstateerd, gas afgesloten en niet meer terug gekomen
defect onderdeel vervangen in 5 minuten, zonder jaarlijks onderhoud af te maken. We hadden toen al 5 dagen in de kou gezeten zonder verwarming en warm water


Communicatie via Eneco Ketel Comfort Plus contract verloopt stroef.
Alle informatie te vinden in tickets #400120 en #402696

De oplossing

Nakomen afspraak
Onderhoud uitvoeren
Verklaring waarom ik 4x een dag voor niets heb moeten vrijnemen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

RoamlerTech is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    JanMberg
    Datum
    ??
    geen reactie

Uiteindelijke oplossing

Auteur
JanMberg
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over RoamlerTech?