Klacht Roan Camping Holidays: Geen mail ontvangen om te annuleren. Ik wil geen account en cadeaus!!!!!!!!!!!!!

# 194924
Pjotr

KLACHT ik ben 4-11-2016 telefonisch benaderd door cadeaubon cashback dat ik een prijs gewonnen had en daarom een hotelbon gewonnen had. tevens hoorde hier een tegoed kaart bij. als ik iets bij een bedrijf zou kopen kreeg ik extra korting en dit zou op mijn rekening overgemaakt worden. Ik zou een pakket per mail toegestuurd krijgen met de hotelbon en de tegoed kaart en een evt. Levenslang kortings-/spaarsysteem bij het aankopen via websites, kosten van die korting/spaarvorm zouden éénmalig €69,50 bedragen, dit laatste zou je dan zelf moeten bevestigen in een reply op hun mail die je binnen 24 uur zou ontvangen met je accountgegevens etc. Daarna had ik 2 weken bedenktijd. Ik heb aan het einde van het gesprek aangegeven dat ik eigenlijk niets van hun wilde maar de mevrouw reageerde toen onvriendelijk en zei dat ze al en vinkje gezet had. Heb nog 2x gebeld ken ik zou uit het systeem verwijderd worden echter nooit 1 mail gezien. Annuleren is onmogelijk, dus overeenkomst ongeldig!!!!

Bevestiging van dit bedrijf dat ik geen enkele overeenkomst met hen heb en ik definitief uitgeschreven ben en dus géén account heb.

Roan Camping Holidays is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.