Klacht Roan Camping Holidays: Misleiding van boeken van stacaravan met sat. Tv

Willem

Naar het boeken van een stacaravan met sat.tv van roan op camping le capanne kregen wij een bevestiging van onze geboekte vakantie en het blijkt nu dat er geen sat. Tv aanwezig is op deze camping. Maar op de site van roan staat deze wel vermeld om te boeken. Dit vind ik zeer misleidend, na telefonisch contact met roan gehad te hebben is mij er op gewezen dat ik beter bij de informatie van de stacaravan had moeten kijken. Dit vind ik een antwoord waar ik weinig aan heb mijn advies zou zijn deze caravan op site aan te bieden zonder sat.tv zodat deze iedereen dit weet zodra ze gaan boeken.

Zo snel mogelijk site aanpassen en per camping weten wat je boekt

Roan Camping Holidays
    Beste heer Janssen,

Bedankt voor uw reactie. Wij nemen uw reactie zeer serieus en hebben direct de site aangepast, zodat klanten eerder zien dat het hier een stacaravan betreft zonder satelliet tv.

Wij hebben nu op de algemene informatie pagina van de camping bij accommodatie vermeld dat het hier gaat om een stacaravan zonder satelliet tv.

Helaas is het niet mogelijk om bij de accommodatie beschrijving de satelliet tv weg te halen, omdat dit een beschrijving is voor de Excellent op alle onze campings.

Het is niet onze bedoeling om onjuiste informatie te verstrekken en hebben transparantie hoog in het vaandel staan. We hopen op deze manier duidelijker te communiceren.

Janeczka Milton
    Roan Camping Vakanties

Ook een klacht indienen over Roan Camping Holidays?