Klacht Roan Camping Holidays: Misleiding
Details
De klacht
We hebben op de site via het boekingsysteem een vakantie geboekt via Roan. Het boekingsysteem gaf aan dat de accomodatie op een bepaalde camping nog vrij was. Aangezien wij al via Vacansoleil een andere vakantie hadden geboekt, moest deze aanpassen aan de andere vakantie. Dat deed hij prima en wij boekten 3 nachten via Roan.Nadat alles goed was gegaan en ik zelfs een " bedankt voor uw boeking" op mijn scherm kreeg belde een mevrouw van Roan. Ze vertelde mij dat de accomodatie helaas niet beschikbaar was en of ik tegen bijbetaling wel een fiks duurdere accomodatie wilde voor die 3 nachten of ik moest een week boeken.
Toen ik vroeg waarom het boekingsysteem op de website wel gewoon aan gaf dat deze accomodatie vrij is kwam de aap uit de mouw. Ze wilde deze accomodatie alleen aan mensen boeken die een hele week boekten, want anders zouden ze met 4 dagen blijven zitten. Mijn antwoord: Pas dan de website aan, want nu zitten wij met een probleem. Ze wilde er niets aan doen.
De oplossing
Ik wil een oplossing voor die camping op die dagen dat wij wilden boeken. De accomodatie was gewoon vrij en nergens op de site staat dat je per se een hele week moet boeken!Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling