Opgelost door Roan Camping Holidays: Naast elkaar garantie (kortzichtige service)

content Opgelost
KBE87

Naast elkaar garantie wordt wel heel kortzichtig bekeken, en service van Roan (op de camping zelf) is matig (afspraken nakomen, en oplossingsgericht meekijken). Contact met Roan Nederland loopt wel beter, maar oplossingen vanuit het totaalplaatje verloopt stroef en moeizaam. We zijn bijna een week verder van de 2 weken die we geboekt hebben, ben er redelijk klaar mee. Betaal op z'n minst de naast elkaar garantie terug als het niet opgelost kan worden. En weet waar je naast elkaar garantie op geeft... Jammer, want vorig jaar beviel Roan ons goed.

Heb al meerdere keren contact gehad, een oplossing hoeft er voor mij niet meer te komen.
Terug betaling van de naast elkaar zal alleen nog een goeie oplossing wezen. En de voorwaarden die gelden voor de naast elkaar garantie beter aangeven zao een hoop duidelijkheid bieden.

Roan Camping Holidays
    Beste familie Berkelaar,
    Hartelijk dank voor uw reactie. Ik vind het vervelend om te horen dat de oplossing niet is gekomen. We hebben inderdaad de 1e dag contact met elkaar gehad en toen had ik ook begrepen van mijn collega's dat er direct met u naar een oplossing gekeken ging worden. Onze excuses daarvoor. Ik ga de naast- elkaar garantie aan u retour betalen. Echter de voorwaarden staan correct in onze voorwaarden vermeld.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wens u nog een prettig verblijf op Camping Lanterna.

Janeczka Milton
    Roan Camping Vakanties

KBE87
Retour van "naast elkaar garantie"

Ook een klacht indienen over Roan Camping Holidays?