Klacht Robeco: Defecte E-reader na 5 maanden nog niet vervangen.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 26079
Gebruiker
P. Heuvink-Makkinga
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 3 januari mijn Pro Media e-reader retour i.v.m defect, deze bleek niet te repareren volgens Eldohm. Binnen 1 week had ik een vervangende e-reader, een simpel ding niet te vergelijken met mijn defecte e-reader. Geen WIFI, geen mogelijkheid het scherm te draaien etc. Na contact de vervangende e-reader weer retour en nu 3 mei, 5 maanden later sturen ze me nog steeds van het kastje naar de muur en wimpelen ze me af dat ze tijd nodig zijn om tot een oplossing te komen. Is 5 maand niet erg lang? Het is toch heel simpel ik heb garantie en als ze mij geen vergelijkbare e-reader kunnen leveren wil ik gewoon mijn geld terug!

De oplossing

Ik wil een vergelijkbare e-reader met dezelfde functies als mijn Pro Media e-reader of ik wil mijn aankoopbedrag terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Robeco is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
P. Heuvink-Makkinga
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry