Klacht Robeco: Geen afzender op transactieoverzicht Mijn Robeco

Cyberbabe

Sinds een maand of drie worden er plotsklaps stukken op de aandelenrekening van mijn dochter gestort. Wat mij betreft was het een slapende rekening, maar plots is die schijnbaar weer tot leven gewekt. Maar door wie? Op de rekeningoverzichten is wel te zien dat er stukken overgeboekt zijn, maar is nergens te vinden waar ze vandaan zijn gekomen. Daarvoor moet je contact opnemen met Robeco.
De reactie van de overigens zeer vriendelijke medewerker van de chatservice was:
"Als we stukken boeken van een Robecorekening naar de andere Robecorekening wordt de rekening van herkomst niet getoond in het transactieoverzicht."
Mij lijkt dat er 4 dingen absoluut zichtbaar moeten zijn bij welke overboeking dan ook:
* bedrag/waarde
* afzender
* ontvanger
* datum
Het excuus dat de service om stukken over te boeken (i.p.v. die stukken eerst in contant geld omzetten, geld overboeken en dan weer stukken kopen) nog maar net ingevoerd is en dat het daarom nog niet kan vind ik uitermate zwak.

Robeco is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.