Klacht Robeco: Kant geen toegang krijgen via internet tot mijn bank gegevens

Klachtnummer
# 25490
Gebruiker
H. Slot
Datum
0 reacties

Details

De klacht

sind 1 april (geen grap) heeft robeco de toeang tot intersparen opgen gezet en mijn rekening overgezet hierheen (zonder te vragen overigens). via de site zou je na aanmelding met je mailaccount (als dat bij hen bekend is) toegangkrijgen. Echter de internet pagina van hen is al de gehele tijd corrupt. via https://www.robeco.nl/ en dan eerste keer inloggen kom je op de paina https://www.robeco.nl/ofs-web/recoverPassword (zeer slechte layout overigens, maar dat terzijde).
Hier zou je na invulling van je mail adres en geboorte datum toegang krijgen, echter het veld geboorte datum kan niet ingevuld worden. Ondanks contact via hun chat-box, diverse mailtjes en diverse ingevulde klachten via hun site, blijft het stil en hoor ik niets. Geen enkele reactie
Watg kan ik nu nog doen? ik wil bij mijn geld kunnen komen!

De oplossing

toegang via internet tot bij bankrekening om geld te kunnen overmaken etc.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Robeco is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties