Klacht Robeco: Klacht nog steeds niet opgelost, ondanks toezegging Robeco!

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 574966
Gebruiker
Visser1967
Datum
8 reacties

Details

Klacht

De vorige klacht zou door Robeco worden opgelost, dat is telefonisch ook toegezegd, maar vandaag kreeg ik opnieuw een e-mail van Robeco:

Helaas, uw gegevens zijn niet succesvol bijgewerkt

Hier wordt je toch niet goed van?!?! Gisteren heb ik alles opnieuw aangeleverd overeenkomstig het telefoontje van Robeco en dan nu weer deze reactie, om ziek van te worden.

Gewenste oplossing

Nakomen wat mij telefonisch is beloofd: de zaken bij Robeco zouden nu goed worden geregeld, even opnieuw uploaden en de zaak zou eindelijk worden afgerond.
Nou, niets is minder waar, we beginnen weer van vooraf aan.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

8 reacties

  1. Auteur
    Visser1967
    Datum
    Vrijdag 7 januari 2021 ben ik gebeld door Robeco.
    Het was voor de medewerkster niet duidelijk waarom mijn rijbewijs met aanvullend document toch was afgekeurd voor identificatie. Zij zou dit verder uitzoeken en heeft toegezegd dat ik maandagmiddag 10 januari 2021 zou worden teruggebeld. Helaas is dat niet gebeurd (inderdaad, alweer niet...).
    Tevens deelde zij mee dat mijn vrouw zich niet zou kunnen identificeren met een rijbewijs, alleen voor mij was een uitzondering van toepassing...? Het zou technisch wel kunnen, maar het was teveel moeite voor Robeco. Dat wij (mijn vrouw en ik) al ettelijke uren (dagen inmiddels?) zonder succes een ongevraagd proces proberen te doorlopen speelt kennelijk geen rol. Ook speelt geen rol dat mijn vrouw geen eigen e-mailadres heeft en wij in gemeenschap van goederen zijn getrouwd en alleen e/o rekeningen hebben. Wat is dit toch triest allemaal, maar goed dat Robeco niet de kindertoeslagen moet uitkeren, want dan kwam er een kindertoeslagaffaire in het kwadraat.
    Ik wacht maar weer af tot Robeco mij weer benadert, wel wordt ik hier erg moedeloos van en ik hoop dat andere lezers terdege zijn gewaarschuwd voor de klantonvriendelijkheid van Robeco.
  2. Auteur
    Visser1967
    Datum
    Het is inmiddels maandag 17 januari 2022 en Robeco heeft mij nog steeds niet teruggebeld. Triest en slecht!!
  3. Auteur
    Visser1967
    Datum
    Gisteren, 19 januari gebeld door medewerkster (inmiddels nummer 4). Ik begreep dat er intern qua afstemming alles niet even soepel verloopt. Ik zou opnieuw de stukken moeten uploaden (voor de derde keer) en voor mijn vrouw zou toestemming worden gevraagd voor handmatige identificatie (heeft ook alleen een rijbewijs).
    Daarna bevestigingsmail ontvangen met daarin ook de mededeling dat ik wel met een rijbewijs verder mag, maar mijn vrouw toch niet...?!?
    Ik heb de stukken van mijzelf opnieuw ingediend en dat is gelukt, echter, vandaag (20/1) opnieuw de mededeling dat de identificatie helaas niet succesvol is geweest.
    Van Robeco verwacht ik nu niets mee, ik heb de site van Kifid geraadpleegd en het blijkt dat ik het beste nu eerst formeel een klacht kan indienen, daarna kan ik naar het Fifid. Daarom zojuist online een klacht ingediend, daarna ga ik naar het Kifid.
    Robeco, SHAME!!!!
  4. Auteur
    Robeco
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  5. Auteur
    Visser1967
    Datum
    Enkele keren telefonisch contact gehad met een medewerker die mijn klacht behandelt.
    Mijn eigen identificatie is nu afgerond, maar die van mijn vrouw levert een probleem op dat Robeco niet gaat verhelpen. Ik heb gevraagd dit besluit aan mij mee te delen op schrift, zodat ik naar het Kifid kan.
    Maandag 31 januari 2022 is aan mij beloofd dat ik die reactie op schrift krijg.
    Het is nu woensdag 2 februari 2022, ik ben benieuwd.
  6. Auteur
    Visser1967
    Datum
    Maandag 31 januari 2022 is aan mij beloofd dat ik die reactie op schrift krijg.
    Het is nu inmiddels donderdag 10 februari 2022, waarom duurt het allemaal zo lang Robeco? Ik wil met jullie uitspraak op de klacht naar het Kifid, maar zo gaat dat natuurlijk nooit lukken.
  7. Auteur
    Visser1967
    Datum
    Vandaag (15/2) opnieuw een officiële klacht ingediend ... nota bene ... omdat ik geen uitsluitsel krijg op mijn eerder ingediende klacht. Het ging mis bij Robeco en het blijft mis gaan bij Robeco, Murphy zou er jaloers op worden, niets kan er meer goed gaan kennelijk. Robeco: ROmmelig, BEneden alle peil en COmplete chaos.
  8. Auteur
    Robeco
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Robeco?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen