Klacht Robeco: Onmogelijk administratiesysteem.Na indienen klacht komt een brief dat langer nodig is om klacht te behandelen en dan NIETS meer.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 1975
Gebruiker
Joske
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Administratie van hypotheken geeft steeds weer elke maand overzichten waarvan nauwelijks iets klopt. Ook verlengingsvoorstel was fout en erg laat (maar één maand voor afloop).
Op mijn klacht kreeg ik een brief dat men langer nodig had dan de vier weken die daarvoor staan en vervolgens nu al weer nog eens meer dan zes weken helemaal geen reactie meer.
Medewerkers op kantoor weten niet waar de fouten vandaan komen en doen er niets aan, dan steeds maar weer weerlegbare uitvluchten te zoeken. Ik ga deze hypotheekbank dus verlaten.

De oplossing

Eenvoudig en normaal gangbaar bankrekening admininstratiesysteem gebruiken.
Op klacht reageren binnen eigen gestelde termijn en die ook daadwerkelijk oplossen.
Medewerkers beter scholen en niet steeds iets uit hun duim laten zuigen.
Hypotheekverlenging minstens DRIE maanden voor afloopdatum aanbieden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Robeco is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    Joske
    Datum
    Ha, ha, ha, al weer zeker en dat na bijna 16 maanden.
    Doe geen moeite, ik ben geen klant meer.
  2. Auteur
    Joske
    Datum
    En daarna nooit meer iets van hen gehoord, dus ..... ???

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Joske
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry