Klacht Robeco: Robeco gijzelt je geld als je niet naar hun -onwettige- pijpen danst.

JH

Al NEGEN maanden blokkeert Robeco mijn spaargeld!!!

Hoewel ik Robeco allang had voorzien van alle ihkv de Wwft benodigde gegevens BLIJFT Robeco mijn tegoeden blokkeren. Inmiddels kan ik ook niet meer inloggen en heb ik dus zelfs geen zicht meer op mijn tegoeden. Op mailberichten wordt nauwelijks gereageerd en telefonisch contact is volkomen zinloos ("Tja, zo is het nu eenmaal en daar kunnen wij niets aan doen").

Ik heb Robeco nu gesommeerd alle beperkingen binnen 48 uur op te heffen. Als daar geen gehoor aan wordt gegeven dan zie ik geen andere optie meer dan aangifte te doen van verduistering door de directieleden van Robeco.

Onmiddelijke toegang tot mijn rekening en onbelemmerde beschikking over mijn tegoeden.
Een volkomen bizarre, schijnheilige, schaamteloze en schofterige reactie van Robeco. Er is helemaal NIETS opgelost. Robeco heeft NIET gereageerd op de ingebrekestelling. Robeco heeft mijn spaargeld ook NIET op de tegenrekening overgemaakt. Ik kan zelfs niet meer inloggen op mijn rekening. Als je zó met je klanten omgaat dan ben je incompetent of malafide. In beide gevallen heb je geen bestaansrecht meer als financiële instelling. De volgende stap is aangifte van verduistering. Lees verder op https://intellitag.nl/Robeco/

JH
    Opnieuw vertikt Robeco het om mijn spaargeld terug te geven. Ze hebben alle gegevens en identiteitsbewijzen om te voldoen aan de Wwft en handelen nu alleen nog onredelijk en te kwader trouw. Ik stuur nog één laatste (aangetekend) bericht aan Karin van Baardwijk (CEO van Robeco) en geef ze vijf dagen de tijd om mijn spaargeld op de tegenrekening te storten. Daarna doe ik aangifte van verduistering. Genoeg is genoeg...
    JH
    Nog geen reactie op deze klacht.
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    JH
    Geweldig... Dezelfde meneer die mijn vorige email nog niet heeft beantwoord, dezelfde meneer die beweert dat niet Robeco, maar de overheid een document met pasfoto eist, dezelfde meneer die de reeds verstrekte gegevens niet wil verwerken en doet alsof Robeco de wettelijk vereiste gegevens nog niet heeft ontvangen, dezelfde meneer die mijn gegevens wél voor andere doeleinden wil gebruiken dan waarvoor ze werden gevraagd en verstrekt, dezelfde meneer die zegt dat niet Robeco, maar de overheid mij criminaliseert, dezelfde meneer die beeweert dat Robeco tot zijn grote spijt niet anders kan en dezelfde meneer die mij vertelt hoe ik mij over dit alles voel...

Ik heb Robeco vandaag per aangetekende brief in gebreke gesteld. Wordt vervolgd.
    JH
    Update 11 juli 2022 : Nog geen reactie van Robeco. De termijn loopt morgen af.
    JH
    Update 16 juli 2022 : Nog steeds geen reactie van Robeco. Binnenkort plaats ik hier een link naar een website die ik speciaal voor dit doel aan het maken ben.
    Robeco
    Hartelijk dank voor uw reactie. We begrijpen uw commentaar. De ervaring die u had staat haaks op wat we u als klant willen bieden, daarom nogmaals onze excuses. We streven ernaar om onze klanten snel en met de juiste informatie te helpen en we nemen uw ervaring dan ook mee in ons continue verbeterproces. Zo willen we ervoor zorgen dat u uw volgende ervaringen met Robeco als positief zult ervaren.

Robeco

Ook een klacht indienen over Robeco?