Klacht Robert Long's officiele webwinkel: Cd-box besteld/betaald, niets gekregen en geen contact mogelijk!!

Pchooftonline

Op 30 maart jl. heb ik een cd-box besteld bij Robert Long's officiële Webwinkel BVBA Goed gedaan, beheerd door de heer Kristof Rutsaert.

Het bedrag van 74,05 euro incl verzendkosten via IDEAL overgemaakt. Ik kreeg kort daarna een email van de heer Rutsaert dat door interne problemen de cd-box niet verstuurd kon worden. Tevens het verzoek om mijn rekeningnummer te vermelden, omdat deze via IDEAL niet zichtbaar was. De emal verstuurd en daarna niets meer vernomen. De cd-box is niet geleverd en ik ben mijn geld kwijt.

Zelf krijg ik geen contact met de heer Rutsaert. Inmiddels zijn er meer gedupeerden in een soortgelijke situatie. Bestelling gedaan, betaald, geen levering en contact mogelijk. Graag verwacht ik van het bedrijf dat het bedrag teruggestort wordt. Ook een nette reactie is zeer gewenst. De webwinkel is nog steeds actief en bij de betreffende cd-box staat nog steeds vermeld dat deze leverbaar is.

Wij vinden dat Robert Long's officiele webwinkel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Robert Long's officiele webwinkel?