Klacht roberto rolluiken: Onvriendelijk, fout en slecht werk

Klachtnummer
# 371837
Gebruiker
tutje
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Hij heeft mijn gelijders korter gezaagd omdat er een rolgordijn aan de binnenzijde hing waardoor mijn rolluik voor het kleine raam hing..toen ik het hier niet mee eens was kwamen we samen tot de oplossing nieuwe geleiders voor 50/50 later bleek hij niet een nieuw lint gaatje te hebben geboord waardoor de oude dus ook niet hadden hoeven gezaagt te worden.Nu is t rolluik heel zwaar omhoog te krijgen.maar aangezien ik ook 6x om de factuur moest vragen er een andere opdracht op staat en hij mij daarna geblokkeerd heeft op zijn mobile telefoon.
is t klaar zo want uiteindelijk wil je dit bedrijf ook niet nog een keer in je huis en aan de rolluiken hebben .

De oplossing

Niks ,want ik wil ze niet meer aan mijn deur

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat roberto rolluiken hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over roberto rolluiken?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen