Klacht Robin Energie: Eindafrekening

Klachtnummer
# 275178
Gebruiker
Sweetyc
Datum
7 reacties

Details

De klacht

Eindafrekening: wacht al meer dan 10 mnd op mijn eindafrekening.
Telkens maar loze beloftes en niks gebeurd
Ik wens deze wijk mijn eindafrekening binnen te hebben.
Dus voor 5-10-2017
Jullie zijn verplicht binnen 6 weken de klanten te voorzien van de afrekening

De oplossing

Deze week mijn eindafrekening

7 reacties

  1. Auteur
    Robin Energie
    Datum
    Geachte heer Merkens,

    Dank voor uw bericht en ik vind het erg vervelend om te lezen hoe ontevreden u bent. Ik begrijp heel goed dat het zo niet langer kan en dat we dit voor u moeten oplossen op hele korte termijn.

    Het lukt mij niet om dit voor morgen te hebben opgelost dus wil u vragen om wat extra tijd. Ik ga vandaag voor u aan de slag en houd u op de hoogte.

    Met vriendelijke groet,
    Klantteam Robin Energie
  2. Auteur
    Sweetyc
    Datum
    Nu zou mevr Michelle bezig zijn om dit af te handelen.
    Die zou mij gisteren al gebeld hebben.
    Maar niks hoor .
    Mijn afrekening stond volgens dhr van laar al een maand geleden klaar .
    Maar die krijg ik er nu opeens ook niet meer aan
    Ben benieuwd wat u gaat doen.
    En hoeveel tijd denkt u nu weer nodig te hebben?
    Ik heb er geen vertrouwen meer in.
    We zouden ons eigenlijk samen moeten pakken met al deze klachten.

    Groet mevrouw merkens
  3. Auteur
    Sweetyc
    Datum
  4. Auteur
    Sweetyc
    Datum
    En nu zijn we weer bijna een week verder en weer niks meer gehoord
    Dat werkt zo niet .
    Zo ga je niet met mensen om .
    Ik heb er recht op om te weten hoe t nu verder gaat .
    En een antwoord geven is wel zo netjes
  5. Auteur
    Sweetyc
    Datum
    Hoe zit t er nu mee ?
  6. Auteur
    Sweetyc
    Datum
    Is toch wel erg dat een reactie nog te veel is .
    Uit fatsoen reageer je maar nu hoor ik gewoon weer niks meer .
    Duurt wel weer heel erg lang we zijn alweer een week verder en nog geen afrekening

  7. Auteur
    Robin Energie
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Merkens,

    Ik vind het erg vervelend dat we pas sinds vandaag een eindnota hebben kunnen opleveren. We hebben u uitgelegd dat er aantal uitdagingen waren en dat we voor uw meterstanden situatie onder andere veel contact hebben gehad met de netbeheerder.

    Al met al hebben we uw nota vandaag opgeleverd en zijn we natuurlijk samen met u heel blij dat u ook nog een bedrag terug ontvangt.

    Met vriendelijke groet,
    Klantteam Robin Energie

Ook een klacht indienen over Robin Energie?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen