Klacht Robin Energie: Eindnota's

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 263403
Gebruiker
R Smeets
Datum
13 reacties

Details

De klacht

Al maanden aan het wachten op een eindafrekening! In de tussentijd verhuisd en door de zeer slechte service van Robinenergie overgestapt naar Nuon!
Dus inmiddels aan het wachten op 2 eindnota's. Elke keer word ik telefonisch van het kastje naar de muur gestuurd maar inmiddels contact gehad met rechtsbijstand en geschillencommissie!

Dus nu afwachten... maar ik heb nog nooit zo'n malifide energieleverancier meegemaakt als robinenergie!!

De oplossing

2 correcte eindnota's ontvangen inclusief de terug te krijgen borg

13 reacties

  1. Auteur
    Robin Energie
    Datum
    Geachte heer Smeets,

    Heel vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over ons. We gaan uw situatie onderzoeken en komen volgende week met een statusupdate hoe we dit gaan oplossen voor u.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Robin Energie
  2. Auteur
    R Smeets
    Datum
    Hallo,

    Bedankt voor jullie bericht en ik hoop dan ook dat er nu echt iets mee gedaan wordt!
    Ik wacht jullie reactie af

    Mvg R Smeets
  3. Auteur
    Robin Energie
    Datum
    Geachte heer Smeets,

    Wij hebben een status update voor u inzake uw eindnota en zullen daar vandaag telefonisch met u over in contact treden.

    Met vriendelijke groet,

    Robin Energie
  4. Auteur
    R Smeets
    Datum
    N Tot op heden heb ik nog steeds geen eindnota's ontvangen! Ik word elke week telefonisch op de hoogte gehouden over de stand van zaken... hopen dat er heel snel 2 correcte eindnota's in mijn mailbox binnen komen zodat ik na maanden van bellen, mailen ed dit vervelende hoofdstuk kan sluiten!
  5. Auteur
    Robin Energie
    Datum
    Geachte mevrouw Smeets,

    Naar aanleiding van ons telefoongesprek afgelopen maandag 19 juni wil ik u ook via deze weg aangeven dat we u wekelijks proactief op de hoogte houden van de status. We hebben u aangegeven dat wij bezig zijn om voor beide adressen het verbruik en bijhorende betalingen te controleren.

    Omdat we absoluut zeker willen zijn van volledige en duidelijke eindnota's hanteren we deze werkwijze. We begrijpen uw frustratie en gaan er alles aan doen om u zo snel als mogelijk is tevreden te stellen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantteam Robin Energie
  6. Auteur
    Robin Energie
    Datum
    Geachte mevrouw Smeets,

    Ook via deze weg de bevestiging dat wij, maandag 3 juli, opnieuw contact hebben. Wij hebben de borgsom van € 400,00 vrijgegeven.

    Met vriendelijke groet,
    Klantteam Robin Energie
  7. Auteur
    R Smeets
    Datum
    Bedankt voor u reactie! Zodra ik de borgsom ontvangen heb zal ik dit laten weten....
  8. Auteur
    R Smeets
    Datum
    Vandaag om 11 uur een telefonische afspraak ingepland door Robin Energie maar helaas niks vernomen... zonet zelf contact opgenomen en desbetreffende collega zat in overleg en ik zou terug gebeld worden...
    Voor de zoveelste week op rij wachten we weer af....

    Robin energie ik ben zeer benieuwd hoelang dit verhaal nog blijft duren?!?!
  9. Auteur
    Robin Energie
    Datum
    Geachte mevrouw Smeets,

    Naar aanleiding van ons telefoongesprek van 03-07-2017 wil ik ook via deze weg u op de hoogte houden van de status. Wij hebben elkaar telefonisch gesproken en aangegeven dat er een nieuw contactmoment gaat plaatsvinden op 04-07-2017.

    In het contactmoment, van dinsdag 04-07-2017, zal er meer duidelijkheid naar voren komen over uw dossier.

    Met vriendelijk groet,
    Klantteam Robin Energie
  10. Auteur
    R Smeets
    Datum
    Zonet telefonisch contact gehad met Robin energie en wederom komen ze met een ander verhaal. De borg zou vorige week gestort zijn op mijn rekening maar tot heden nog niks ontvangen. Ik heb gevraagd voor een screenshot van de overboeking maar ook nog niet ontvangen, daarnaast wordt er nu gesuggereerd dat de borg misschien verrekend is met een nog te betalen bedrag van de eindnota maar de eindnota is nog niet klaar?! Hoe kan er dan een verrekening plaats vinden?! Maar langzamerhand voel ik me vaak genoeg van het kastje naar de muur gestuurd en heb ik toch sterk het gevoel dat Robin energie zich wederom niet aan de afspraken houdt. Ik denk dat het tijd wordt voor verdere stappen! Want ik voel mij behoorlijk opgelicht!!!!

    Met vriendelijke groet,

    R Smeets
  11. Auteur
    R Smeets
    Datum
    Zonet telefonisch contact gehad met Robin energie en wederom komen ze met een ander verhaal. De borg zou vorige week gestort zijn op mijn rekening maar tot heden nog niks ontvangen. Ik heb gevraagd voor een screenshot van de overboeking maar ook nog niet ontvangen, daarnaast wordt er nu gesuggereerd dat de borg misschien verrekend is met een nog te betalen bedrag van de eindnota maar de eindnota is nog niet klaar?! Hoe kan er dan een verrekening plaats vinden?! Maar langzamerhand voel ik me vaak genoeg van het kastje naar de muur gestuurd en heb ik toch sterk het gevoel dat Robin energie zich wederom niet aan de afspraken houdt. Ik denk dat het tijd wordt voor verdere stappen! Want ik voel mij behoorlijk opgelicht!!!!

    Met vriendelijke groet,

    R Smeets
  12. Auteur
    R Smeets
    Datum
    Inmiddels contact gehoord voor verdere maatregelen want het blijkt inderdaad dat Robin energie een verhaal uit de lucht grijpt! Er is door hun helemaal geen dispuut aangemaakt hetgeen ze wettelijk verplicht zijn! Dat is 1 van de dingen die ze niet nageleefd hebben.... aankomende vrijdag een afspraak bij de advocaat want de netbeheerder kan mij garanderen dat ik ik mijn recht sta dus proceskosten & advocaatkosten worden nadien ook verhaald bij robinenergie.

    Robin energie jammer dat het zover heeft moeten komen want het had heel makkelijk opgelost kunnen worden zonder tussenkomst van een advocaat.

    Met vriendelijk groet,

    R Smeets
  13. Auteur
    Robin Energie
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Smeets,

    Naar aanleiding van enkele keren telefonisch contact hebben wij alle gegevens toegestuurd waar u om heeft gevraagd. Daarnaast zijn wij hard bezig om uw meest recente eindnota, na volledige controle, toe te sturen naar u.

    Wij streven er naar om de informatie volledig en juist naar u toe te sturen.

    Met vriendelijke groet,

    Klantteam Robin Energie

Uiteindelijke oplossing

Auteur
R Smeets
Datum
Uiteindelijke oplossing
Een hoop beloftes die niet waar gemaakt worden, foute nota's en foute informatie en nog steeds geen borg terug op mijn rekening!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Robin Energie?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen