Klacht Robin Energie: Onjuiste eindafrekening ontvangen
Details
Klacht
Het heeft maanden geduurd voordat ik een eindafrekening kreeg. Vervolgens is er een onjuiste beginstand aangehouden bij de eindafrekening. Ik heb na ontvangst van de eindafrekening telefonisch contact opgenomen met Robin Energie en mij werd verteld dat het uitgezocht zou worden en dat ik terugkoppeling zou krijgen. Ik heb vervolgens niks meer gehoord van Robin Energie, maar kreeg in eens een mail van een incassobureau. Robin Energie wist dat ik niet meer bereikbaar was op het adres waar de energie geleverd was en was in bezit van mijn telefoonnummer en e-mailadres. De eindafrekening alsmede de factuur zijn naar mijn e-mailadres gegaan en daarom verbaast het mij dat er nu in eens een incassobureau mij mailt.Ik heb het hele verhaal aan het incassobureau uitgelegd, maar dat geeft vervolgens een half antwoord op mijn mail.
Gewenste oplossing
Zo spoedig mogelijk een juiste eindafrekening- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.