Klacht Robin Energie: Onjuiste eindafrekening ontvangen

kamielb

Het heeft maanden geduurd voordat ik een eindafrekening kreeg. Vervolgens is er een onjuiste beginstand aangehouden bij de eindafrekening. Ik heb na ontvangst van de eindafrekening telefonisch contact opgenomen met Robin Energie en mij werd verteld dat het uitgezocht zou worden en dat ik terugkoppeling zou krijgen. Ik heb vervolgens niks meer gehoord van Robin Energie, maar kreeg in eens een mail van een incassobureau. Robin Energie wist dat ik niet meer bereikbaar was op het adres waar de energie geleverd was en was in bezit van mijn telefoonnummer en e-mailadres. De eindafrekening alsmede de factuur zijn naar mijn e-mailadres gegaan en daarom verbaast het mij dat er nu in eens een incassobureau mij mailt.

Ik heb het hele verhaal aan het incassobureau uitgelegd, maar dat geeft vervolgens een half antwoord op mijn mail.

Zo spoedig mogelijk een juiste eindafrekening
Robin Energie verwijst me naar het incassobureau ondanks dat zij zelf in gebreke zijn gebleven. Ik laat het hier niet bij zitten.

Robin Energie
    Goedemiddag,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het vervelend dat u het zo heeft ervaren.
    Helaas kunnen wij op dit moment niets voor u betekenen, aangezien de vordering uit handen is gegeven aan het incassobureau. Wij verzoeken u daarom ook deze klacht te richten tot het incassobureau.

We hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Klachtenbehandeling Robin Energie

Ook een klacht indienen over Robin Energie?