Klacht Robin Energie: Robin energie leugens

Abdul-2017

Robin Energie is een van de slechtste energie aanbieder die er bestaat. eind nota's kloppen niet. wanneer je geld terug krijgt, houden ze je aan het lijntje. contact en service erg slecht en gewoon liegen tegen de klanten. systeem maakt veel fouten. foute boel bij de klantenservice ze spreken niet eens goed Nederlands.. mensen met grld problemen liever ergens anders naar toe gaan want hier bereik je er niks mee! Geen aanrader. leugenaar's

Robin Energie
    Geachte Chamary,

We vinden het erg vervelend dat u zo ontevreden bent en dat wij er niet in geslaagd zijn u te laten ervaren dat wij juist een fatsoenlijk, menselijk en betrokken bedrijf zijn dat mensen met geld problemen helpt.

Via deze reactie laten we u in elk geval weten dat we dit oppakken en direct aan de slag gaan voor u. Uiterlijk woensdag krijgt u van ons een eerste statusupdate.

Team Klantenservice Robin Energie
    Abdul-2017
    oke wij wachten af. hoop dat dit keer geen fout gemaakt wordt en afspraken graag nakomen.

Abdul-2017
Er is mij beloofd terug te komen op mijn klacht als de berekening afgerond is en beloofd dat het binnen 4 weken terugkoppeling kreeg en eventuele eindnota in beschikking zou hebben. We zijn nu inmiddels meer dan 8 weken verder en niets vernomen van Robin Energie. Keer op keer aan het lijntje gehouden

Ook een klacht indienen over Robin Energie?