Opgelost door Robin Energie: Waardeloze mentaliteit, afspraken niet nakomt, kwijtraken gegevens

content Opgelost
# 320725
Nmk79N

Je geeft tot 3x toe je meterstanden door, de netbeheerder heeft ook de standen doorgegeven. Dan zijn ze de boel kwijt, wordt je wederom geschat. Krijg je alsnog geld terug, met een uiterste uitbetaaldatum en nog wacht ik op het geld! Uit frustratie overgestapt. Maar de machtsmisbruiker Robin heeft van het teveel betaalde geld al de nieuwe termijn ingehouden. Kan ik weer 6 weken wachten(Als ik geluk heb..) Want wéér hebben ze meterstanden nodig!!! Om gestoord van te worden!! Ik snap werkelijk niet waarom dit bedrijf gebruikt wordt bij mensen in een schuldsanering. Ik ben er gelukkig uit, maar ze helpen mensen financieel de vernieling in!

Zsm het geld op mijn rekening!! Anders rechtsbijstand!

Nmk79N
    En weer verzaakt Robin Energie. Afgelopen week zou het bijgeschreven zijn. Niks, noppes.. En niet de ballen hier te reageren. Kreeg een mail van klachtenkompas dat de klacht bijna verlopen is en IK een reactie moest plaatsen om de klacht actief te houden. Nou Robin? Reageer eens?!
    Robin Energie
    Geachte mevrouw,

Aansluitend aan ons telefoongesprek van 11 september jl. konden wij niet eerder tot uitbetaling overgaan omdat er nog geen eindnota was opgemaakt. Inmiddels is de eindnota opgemaakt en vrijdag a.s. zal het bedrag aan u worden overgemaakt.

In het vertrouwen u hiermede voldoende te hebben geïnformeerd.

Nmk79N
Uiteindelijke oplossing Het geld staat éindelijk op mijn rekening. Maar het blijft een waardeloos bedrijf waar iedereen iets anders roept en persoonlijke gegevens en zogenaamde beloftes ineens verdwijnen.