Klacht Robin Mobile Nederland: ??

Mluhouch

Ik heb nu 2weken geen internet ik wil 29.95 € trug of me internet moet trug

Ik niet normaal is niet

Robin Mobile Nederland
    Beste Mourad Luhouch, bedankt voor je bericht. We hebben in de afgelopen dagen ook mailcontact hierover gehad, maar vermoeden dat je onze antwoorden niet ontvangt? We hebben het e.e.a nagekeken voor je en ook het betaalbewijs dat je zojuist hebt bijgevoegd. Dit betaalbewijs is voor de betaling/incasso die op 18 oktober helaas niet is gelukt. Op 25 oktober kregen we namelijk van je bank het bericht dat de betaling is gestorneerd. Op 23 november heb je deze betaling echter alsnog voldaan en hiervan heb je ons de screenshot gestuurd als bijlage. Op 17 november hebben we de incasso gedaan voor de nieuwe periode. Op 27 november kregen we echter wederom van je bank het bericht dat deze incasso ook is gestorneerd. Deze betaling staat echter nog open en is de reden dat je telefoon momenteel niet geheel werkt. Maar wanneer je inlogt op je MyRobin omgeving om de klaarstaande betaling alsnog te voldoen, dan zal je telefoon binnen 20 minuten weer helemaal werken. We hebben je vanmorgen ook al even gebeld hierover en je het bovenstaande uitgelegd en bevestigd. Mocht je hier nog vragen over hebben, stuur ons gerust even een mailtje op klantenservice@robinmobile.nl We horen graag van je.

Ook een klacht indienen over Robin Mobile Nederland?