Klacht Robin Mobile Nederland: Onterecht datasnelheid terugschroeven

Missunderstood

Ik begin dit allemaal zo zat te worden.
Ik heb nu al een paar jaar een abonnement bij jullie.
Jullie adverteren met de misleidende tekst onbeperkt. Als je dan eenmaal een abonnement hebt en voor het eerst je datasnelheid teruggeschroefd wordt kom je erachter dat onbeperkt bij jullie iets anders betekent.
Nadat dit mij een paar keer gebeurd is probeer ik er echt rekening mee te houden (wat niet Zou moeten hoeven).
Nu heb ik deze maand een nieuwe telefoon gekocht. Bij het instellen van een nieuwe telefoon moet je de nodige opstart installaties doen. Ondanks dat al die installaties nodig zijn, wist ik dat dat een probleem zou worden met jullie abonnement. Dus heb ik heel langzaam elke dag een paar installaties gedaan, en continu schietgebedjes dat ik niet naar beneden gezet zou worden.
Alles leek goed te gaan, maar 4 dagen nadat alle installaties allang klaar waren, werd mn internet toch in 1 x ontzettend langzaam. Terwijl alles al 4 dagen klaar was. Dit slaat toch nergens meer op. Het 'probleem' is toch dat er niet teveel data binnen 24 uur gebruikt kan worden?
Ik ben echt kwaad en dit zo beu. Ik durf nauwelijks nog iets te installeren met mijn 'onbeperkte abonnement'.
Het internet gaat nu zo traag dat ik niks meer kan. Geen spelletje, geen netflix, zelfs bankieren of googlen niet.
Zie screenshot, die melding kreeg ik een paar uur lang toen ik jullie emailadres probeerde te zoeken op google. Zelfs dat lukte niet.
Ik wil dit graag opgelost, anders stap ik over.

Ik wil mn internet weer gewoon normaal kunnen gebruiken.

Ook een klacht indienen over Robin Mobile Nederland?