Klacht Robin Mobile Nederland: Pure misleiding

sad Niet opgelost
Johansnijder1980

Mijn klacht gaat over misleiding over het mobiel internet gebruik.
Ze adverteren over onbeperkt gebruik en mbs van het mobiele internet voor een vast bedrag per maand.
Maar wat blijkt nou als je volgens hun teveel data gebruikt dan krijg je nog minder dan 25 procent van je beloofde internet snelheid.
Ik voel mensdondert en misleid.

Nou ik heb ze al gevraagd of ze me snelheid dat me beloofd is terug te geven want heb tenslotte er ook voor betaald maar helaas geven ze in eens geen thuis meer.

Ik hoop dat jullie meer dan mij voor elkaar krijgen en ik weer gewoon me mobiel internet terug krijg

Robin Mobile Nederland
    Beste Johan, je hebt inderdaad een onbeperkt verbruik van het aantal mb's en je zult dan ook nooit een rekening achteraf van ons ontvangen. Aan het gebruik van de SIM kaart zijn, net zoals bij andere mobiele providers, voorwaarden verbonden. Zo is het niet toegestaan de SIM kaart te gebruiken als alternatief voor een vaste internetverbinding en je mobiele internetverbinding dagelijks langdurig open te stellen op de maximale datasnelheid zodat er een open internetverbinding ontstaat. Dit beperkt andere mensen in het gebruik van het datzelfde mobiele (radio)netwerk en kan problemen veroorzaken op het mobiele netwerk.

Helaas zien we dat dit wel het geval is geweest, en er een enorme datastroom van maar liefst 30.000 MB (30 GB) is ontstaan in 6 dagen (tussen 2 oktober 20:30 uur en 8 oktober 9:12 uur) en je datasnelheid is aangepast. Waardoor dit is veroorzaakt hebben we zojuist telefonisch met je besproken, nadat we door je telefoon zijn gelopen en eenzelfde beeld zien bij de gegevens in je telefoon.

We vragen je dan ook nogmaals om de spelregels en voorwaarden voor het gebruik van de SIM kaart en het bijbehorende mobiele netwerk goed door te lezen om problemen bij ons en andere mobiele providers, te voorkomen. Je kunt deze teruglezen op www.robinmobile.nl/gebruik.

Gezien je situatie hebben we je aangegeven wat eventueel een alternatief/oplossing kan zijn qua abonnement voor je, aangezien de wijze waarop de SIM kaart en bijbehorende abonnement nu gebruikt wordt helaas bij vrijwel geen enkele mobiele provider is toegestaan. Mocht je hier nog vragen over hebben, dan kun je ons altijd even een mail sturen via klantenservice@robinmobile.nl en helpen we je graag verder.

Johansnijder1980
Niks, op alle fronten ben ik verast door de reactie en blijf ik met een raar onder buik gevoel zitten. En ben ik toch echt van mening dat ik ergens toch wel misleid ben maar ze zijn er sterk van overtuigd dat ze wel degelijk duidelijk zijn in hun advertenties. En er werd dan ook niks aangeboden om mijn teleurstelling weg te nemen. Ik voelde me echt de domme klant die weer iets aan is gegaan wat mooier leek dan het scheen te zijn. JAMMER!

Ook een klacht indienen over Robin Mobile Nederland?