Klacht Robin Mobile Nederland: Verwarring met andere nummers tot 2 keer aan toe en van het kastje naar de muur worden gestuurd !

Raymond333

Hier een voorbeeld van het onderwerp:

name: Raymond Michel de Ruiter
email: raymond2808@hotmail.com
16:20
Hoi, waarmee kan ik je helpen?
16:21
Hallo.... Waar zijn jullie allemaal mee bezig
Verdorie wacht nu al een lange tijd op nummerbehoud via de bewindvoerder is aangevraagd.
16:22
Ben niet bereikbaar en elke keer sturn jullie een mail naar hun toe en tot 2 keer aan toe gaat het niet eens om mijn nummer? Wat is dit voor gedoe
16:22
dat is minder, mag ik je over te zetten nummer dan kan ik even voor je kijken wat er aan de hand is
0619540565
16:23
Alles ligt stil nu al een poos voor mij. Kan niks!
16:23
je hebt de Robin SIm kaart niet?
16:23
Had nooit met jullie in zee moeten gaan, en nee volgens mij lees je niet eeens goed
Gaat om nummerbehoud?
16:24
Ik verwacht eeb rectificatie
16:24
ik lees prima, jij ook? je hebt de Robin SIm kaart niet in je telefoon zitten nu?
16:25
Ik heb een Lebara simkaart en heb nummerbehoud aangevraagd via de bewindvoerder. Wake up!
16:25
ik probeer het nog een keer.... je hebt de Robin SIm kaart niet in je telefoon zitten nu?
Verdorie
Nummerbehoud van Lebara naar Robin?
16:25
geef dan eens antwoord op mijn vraag aub
16:26
Ik heb geen Robin Mobile simkaart
praat ik met een robot of zo?
16:27
dan zal je bewindvoerder hem aan je moeten geven, die heeft hem al actief klaar liggen voor je en je nummer staat er al op
verdorie
Ik heb een Lebara simkaart, en die zou op Robin Mobile worden overgezet
ja dat is al gebeurd op 27 maart
What the fuck
Dus ik ben mijn nummer kwijt?
16:28
Waar kan ik een officiele klacht indienen?
16:28
nee hoor, die is overgezet op de Robin SIM kaart wat ook moest en de Robin SIM kaart ligt bij je bewindvoerder, geen idee waarom die hem nog niet aan jou heeft gegeven
16:29
Mijn bewindvoerder is door jullie verteld dat ik gewoon deze simkaart kon blijven gebruiken.
Ik ga een officiele klacht indienen en ga een schadevergoeding eizen
Kan nergens opkomen zonder dit nummer
PayPal, Skrill, etc
Kost mij geld en jullie ook dadelijk
16:30
neem even contact op met je bewindvoerder, dan wordt alles wel duidelijk voor je
Al tich keer gedaan
16:31
Kan je mij een transcript van deze chat sturen aub?
16:31
je kan hem kopieren een naar words verplaatsen? ik kan hem niet opst
opslaan
16:32
Jullie worden bedankt! Lekker zooitje bij jullie! Bah

Rectificatie en schadevergoeding,
Kan helemaal niks wat betreft forex/crypto trading en dat is voor mij tijd en geld!
Vooral na de explosieve stijging van de waarde van de Bitcoin jongstleden!
Hier had ik leuk een extra centje mee kunnen verdienen en dat is me ontnomen door
Robin Mobile!

Robin Mobile Nederland
    Beste Raymond, wat een vervelende situatie. We zouden je graag willen helpen met het oplossen van het probleem, echter kan alleen je bewindvoerder dit probleem voor je oplossen. Je kunt dan ook het beste contact met je bewindvoerder opnemen. We willen je wel vragen om je klacht op Klachtenkompas aan te passen, omdat je een aantal privacygevoelige gegevens (naam, mailadres, mobiel nummer, etc) nu publiekelijk deelt en we het vermoeden hebben dat dit niet de bedoeling is.

Raymond333
GEEN! Heb continu kontakt gehad met de bewindvoering! Kan gewoon niks nu.... Veel geld misgelopen door dit hele gebeuren, verwacht op zijn minst een vergoeding. Klaar ben ik met Robin Mobile! Punt.

Ook een klacht indienen over Robin Mobile Nederland?