Klacht Robin Mobile Nederland: Wel betalen maar we sluiten je toch af

Klachtnummer
# 358537
Gebruiker
No limiet
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 27 Jan afgesloten op 27 Feb betaald voor 2 meander
Op 27 maart weer afgesloten
Hoe kan dit betaald voor 2 meander!!

De oplossing

Heb shade geleden door dat ik afgesloten Ben
Heb nieuwe simcard en. Me eigen weer online moeten zetten

1 reactie

  1. Auteur
    Robin Mobile Nederland
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste T. Eeken, we hebben je klacht onderzocht en hebben je hierover geprobeerd te bellen, maar komen in je voicemail terecht. Graag willen we je vragen een mail te sturen naar klacht@robinmobile.nl en aan te geven wanneer het schikt om je te bellen, zodat we je klacht verder kunnen behandelen.

Ook een klacht indienen over Robin Mobile Nederland?