Klacht Roblox: Account is offline gehaald (verwijderd) door een aankoop fout.

# 541926
OrangeJuice6

Ik had robux aangekocht en het niet ontvangen want er was iets fout gegaan tijdens de aankoop, ik heb hier al een ticket over gestuurd naar roblox zelf waarin ik uitlegde dat ik niet van plan was om het robux-aankoopsysteem op te lichten, maar ik werd er toch voor verbannenvoor 3 dagen en toen kreeg ik een e-mail dat mijn account verwijderd is. Toen heb ik dus verteld dat ik het alleen had laten terugbetalen omdat ik het product dat ik had gekocht niet ontvangen had omdat er een fout was in de aankoop, dus ik denk dat het alleen maar eerlijk is om mijn account weer te ontgrendelen, omdat dit niet mijn bedoeling was of expres gedaan.

Naast dit probleem was het ook lastig om hun te berijken omdat er geen tickets via de mail verzonden kunnen worden en bij het support form krijg je ook telkens een verify check waardoor het nog langer duurt. Ik vind dit zeer onprofessioneel en matig hoe zij dit aanpakken.

Ik wil dat mijn account word terug gehaald omdat dit zeer onprofessioneel is van hun en dit is ook een erg slechte service en ze zijn ook niet makkelijk berijkbaar.

Wij vinden dat Roblox hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Roblox?