RoboCleaners.nl

actief

Over ons

RoboCleaners is een e-commerceshop dat zich focust op de verkoop van hoogtechnologische apparaten. RoboCleaners wordt geleid door een combinatie van ervaren managers op het vlak van logistiek, marketing, IT en sales. Wij garanderen dat u het beste product krijgt tegen de beste voorwaarden. Onze bedrijfsvisie kan samengevat worden in de slogan "Commitment to success". Dit betekent dat u als klant of prospect (toekomstige klant) voor ons het belangrijkste bent in alle stappen van het verkoopproces: Advies bij keuze: wij helpen u het product te selecteren dat beantwoordt aan uw noden of behoeften De "beste" aankoop: de beste verhouding kwaliteit - prijs We leveren het product bij u aangetekend thuis After sales: wij helpen u bij alle problemen die u ervaart met het gekochte product. Wij beschikken eveneens over de nodige onderdelen om uw apparaat te onderhouden. Verder informeren we u regelmatig, via onze nieuwsbrief, over diverse tips, nieuwigheden en acties. Waarom zijn we beter dan de rest? Bij ons staat het leveren van een goede service bovenaan. We gaan dus zeker niet moeilijk doen als u eens een keer een probleem heeft met een product. Wij streven ernaar onze klanten tevreden te stellen en dan pas uit te zoeken wat er mis is! Wij willen u steeds de laatste versie/release van het apparaat leveren binnen een zo kort mogelijke termijn. Ons logistiek proces is zo ingericht dat wij optimale hoeveelheden aankopen en stockeren op diverse lokaties. Dit alles zorgt ervoor dat wij u snel uw aankoop kunnen laten genieten!

Contactgegevens

Reactiesnelheid

Afgelopen 12 mnd Reageert
2 klachten Altijd

Beoordelingen

De afgelopen 12 maanden beoordeelde(n) 1 consument(en) de klachtenafhandeling van RoboCleaners.nl gemiddeld met een 1,0
happy content sad angry
0 0 0 1

Waarom via Klachtenkompas?

• Maximale aandacht voor je klacht
  • Alles rondom je klacht in één overzicht
  • Gemakkelijk, gratis en (vaak) effectief
Van de Consumentenbond

Ook een klacht indienen over RoboCleaners.nl?