Klacht RoboCleaners.nl: Slechte klantenservice

Grootel2

In september bij Robocleaners.nl een Neato Botvac Connected gekocht maar na het unboxen bleek het eea kapot te zijn. Pas nadat ik meerdere emails had verstuurd werd er gereageerd op mijn klacht.
Er zou een pickup voor reparatie volgen maar nu ruim 2 maanden later nog steeds geen pickup?
Dit kan deels aan de fabrikant liggen maar dit hoort een verkoper gewoon snel op te lossen. Het interesseerd ze bizar weinig en ze vinden het klaarblijkelijk aan hun kort-af manier van schrijven te lezen dat ze de klanten maar lastig vinden.

Allereerst vind ik het kwalijk dat als er een nieuw aangekocht product kapot geleverd wordt dat deze niet per direct vervangen wordt en dat de klant niet ontlast wordt met gewoon een nieuw product?
Ten tweede hoort een klacht snel opgepikt te worden en een klant te ontlasten. Ik wordt min of meer aan mn lot overgelaten.

Jammer want we waren ook van plan een tweetal maairobots te kopen maar met deze service gaan we naar een ander.

Adequaat reageren en klachten direct oplossen.

RoboCleaners.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.