Klacht Roboexpert.nl: verzuimen om garantie kwestie netjes af te handelen

kimmeerhof

Op 31 maart 2020 bij Roboexpert.nl een Mc Culloch grasmaaier aangeschaft. Deze was binnen 6 maanden defect en is teruggestuurd naar de fabriek. Op 5 Maart 2020 was de maaier wederom (met dezelfde problemen) defect. Op 5 maart 2020 is er contact gezocht met Roboexpert, de 1e melding van Roboexpert was dat we maar naar MC Culloch zelf moesten stappen. Dit is niet de juiste weg en dezelfde dag ontvangen wij een mail dat we factuur/beschrijving fout/toestel / laadstation en kabel naar Roboexpert.nl konden sturen. Dit hebben wij 17 maart 2020 gedaan. Sindsdien worden we niet en/of slecht geïnformeerd. Na veelvuldig nabellen (want uit zichzelf doen ze werkelijk niets) hebben ze op 15 juni 2020 het product (excl. laders en klemmen) teruggestuurd, zonder dat er is aangegeven wat er nu daadwerkelijk is gerepareerd. Het apparaat werkt nog steeds niet en de kabels en laders hebben ze kwijt gemaakt. We worden continu aan het lijntje gehouden en er komt maar geen oplossing. Wij verwachten een functionele grasmaaier inclusief de door ons geleverde opladers ed. Het blijkt een ondeugdelijk product en roboexpert blijft in verzuim.

- een nieuw product leveren
of
- ons geld terug storten

Wij vinden dat Roboexpert.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Roboexpert.nl?