Klacht robomow: Haperend functioneren, slechte service.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 384585
Gebruiker
Pete
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Vanaf het begin was er steeds iets met het apparaat.
Ondanks de instelling van de maaicyclus moest hij meestal met de hand gestart worden. Na drie jaar haperend gebruik bleef hij rondjes draaien voor het laadstation.
Bij onderzoek bij de leverancier bleek het moederboard van de maaier defect te zijn. Draad sensor defekt!
Kosten opgave: tenminste €300,-
Bij de importeur/leverancier een coulance verzoek ingediend.
Een levensduur van 3 jaar vindt men blijkbaar normaal, gezien de reactie: Wij doen hier niets aan.
Ook de zeer trage reactie is teleurstellend.
Al met al is de Robomo geen aanrader!!

Gewenste oplossing

Coulance voor de hoge rearatieprijs.
Geboden oplossing
Tot nu toe niets gehoord!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over robomow?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen