Klacht robomow: Haperend functioneren, slechte service.
Details
Klacht
Vanaf het begin was er steeds iets met het apparaat.Ondanks de instelling van de maaicyclus moest hij meestal met de hand gestart worden. Na drie jaar haperend gebruik bleef hij rondjes draaien voor het laadstation.
Bij onderzoek bij de leverancier bleek het moederboard van de maaier defect te zijn. Draad sensor defekt!
Kosten opgave: tenminste €300,-
Bij de importeur/leverancier een coulance verzoek ingediend.
Een levensduur van 3 jaar vindt men blijkbaar normaal, gezien de reactie: Wij doen hier niets aan.
Ook de zeer trage reactie is teleurstellend.
Al met al is de Robomo geen aanrader!!
Gewenste oplossing
Coulance voor de hoge rearatieprijs.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.