Opgelost door robomow: Service is geen service

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 535914
Gebruiker
Arthur
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Zelfs service geeft geen service.

Ik heb even in de historie van mijn contact met Robomow gezocht.
In mei 2019 dacht ik dat de registratie en garantie op het product zou zijn afgehandeld. Maar dit blijkt, nu ik ze als klant nodig heb, toch niet zo te zijn.
Ik probeerde namelijk een servicemonteur te regelen en liep weer tegen het probleem aan dat Robomow mij en mijn maaier niet kennen.
Het namelijk zo dat mijn maaier nog steeds niet heb kunnen registreren, nadat mijn eerste aankoop defect af fabriek is ingenomen en de vervangende robomow RC304U heb ontvangen.
Dat was 2 jaar geleden ook al het euvel doch ik was in de veronderstelling dat dit na ons laatste contact zou zijn opgelost. Nu is én mijn registratie niet gelukt én mijn garantie niet gelukt. Terwijl mijn maaier hooguit 10x zijn werk heeft gedaan.
Ik heb destijds de robotmaaier uitgezet en opgeborgen, nadat de puppy van 3 maanden van mijn kinderen in juni van dat jaar was overreden door de maaier. De hond is toen geopereerd aan zijn achterpoot en de kinderen konden het niet aan wanneer de maaier weer rondjes reed.
Nu een kleine 2 jaar later wil ik de maaier weer in gaan schakelen en heb hem uit de garage gehaald. Maar hij laad niet meer op in het basisstation.
Ik wil daarom graag een monteur laten komen (en betalen) om alles te laten contoleren en zorgen dat ik zorgeloos gebruik kan maken van de machine, maar nu loop ik weer door het niet kunnen registreren tegen problemen op.
Zou graag eindelijk eens willen genieten van het gemak van een robot maaier die tot nu toe alleen maar problemen oplevert en bakken met gedl heeft gekost. Waar is de echte service?

De oplossing

Reageren en samen met mij oplossen op redelijke termijn.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Arthur
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over robomow?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen