Klacht robomow: slecht apparaat

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 601411
Gebruiker
Koos
Datum
0 reacties

Details

Klacht

De robomow RC308u gaat net na de garantie stuk. Nieuwe laadprint erin en deze is een jaar later alweer stuk. Machine koste meer als 1200 euro dan verwacht je toch wel enige kwaliteit. Ook reageert Robomow zeer slecht van coulance is geen sprake. En kijk voor de aardigheid maar eens op trust piloot en zie daar het hoge aantal klachten en nergens een reaktie van Robomow. Het is toch niet normaal dat een zo duur apparaat zo slecht wordt beoordeeld.
Als ik de reviews voor aanschaf had gelezen had ik nooit een Robomow gekocht.
Als bedrijf zijnde wil je toch niet zo slecht beoordeeld worden?

Gewenste oplossing

Gratis reparatie maar nog liever geld terug zodat ik een echte robotmaaier kan kopen
Geboden oplossing
Geen realtime zoals gewoonlijk met dit fijne bedrijf
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over robomow?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen