Klacht Robotdiscounter.com: Men komt de gemaakte afspraken niet na, je wordt als oud vuil behandeld

Klachtnummer
# 371998
Gebruiker
zwembadrobot
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na het door ons doorsturen van een verkeerd bezorgd pakket wordt
de door robotdiscounter toegezegde porto a 68 euro niet overgemaakt.
Diverse malen contact gezocht maar er wordt niet gereageerd

De oplossing

De gemaakte kosten overmaken, te weten 68,- euro

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Robotdiscounter.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Robotdiscounter.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen