Klacht Robotdiscounter.com: niet tijdig leveren goederen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 458857
Gebruiker
Pieter Jan
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 18 juni 2020 kocht ik bij u een Honda Miimo HRM-310 + begrenzingsdraad. U zou het product leveren binnen de 1 tot 3 werkdagen.
U leverde mijn Honda Miimo HRM-310 + begrenzingsdraad niet op tijd. Daarom laat ik u weten dat ik de overeenkomst ontbind.
U moet leveren binnen de afgesproken levertijd.
U leverde de Honda Miimo HRM-310 + begrenzingsdraad niet op de afgesproken leverdatum van 22 juni 2020. Ik maak gebruik van mijn wettelijk recht en ontbind de overeenkomst. U hoeft mij niet meer te leveren. En ik vraag u vriendelijk om binnen 5 werkdagen mijn betaling terug te storten.

De oplossing

terugbetaling

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Robotdiscounter.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Pieter Jan
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is een creditnota gemaakt maar 10 dagen later is het geld nog steeds niet overgemaakt. Het wordt misschien wel tijd om arbeid en consumentenbond in te lichten als dit niet spoedig wordt opgelost.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Robotdiscounter.com?