Klacht Robotdiscounter.com: Produkt besteld en betaald (januari 2020), maar nooit ontvangen (mei 2020)

LOOPO S150

In januari 2020 heb ik bij Robotdiscounter een robotmaaier besteld (en betaald "bestelling #1200006176"). De volgende dag kreeg ik al een link van DHL voor een z.g. levering. Bij DHL is het toestel nooit toegekomen !! Het is nu 16 mei en nog steeds heb ik niets ontvangen, dwz toch wel.....een z.g. creditnota (ik vertaal dit in "bedankt voor uw centen"). Geen toestel ontvangen en mijn aanvraag om het betaalde bedrag terug op mijn rekening te storten is nooit beantwoord. Robotdiscounter heeft een hele mooie website,zeer aantrekkelijke prijzen en op de website zelf word je direct vriendelijk geholpen en is alles mogelijk, maar ..... Ik schijn in ieder geval mijn geld kwijt te zijn. Ik heb inmiddels contact met andere gedupeerden en probeer een gezamenlijke klacht in te dienen. Indien je ook gedupeerd bent gelieve een seintje te geven op het e-mailadres dat ik speciaal hiervoor aangemaakt heb "ecg-klachten@outlook.com"

Ik wil graag m'n geld terug !!

Wij vinden dat Robotdiscounter.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Robotdiscounter.com?