Klacht Robotdiscounter.com: Produkt besteld en betaald (januari 2020), maar nooit ontvangen (mei 2020)

Klachtnummer
# 445150
Gebruiker
LOOPO S150
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In januari 2020 heb ik bij Robotdiscounter een robotmaaier besteld (en betaald "bestelling #1200006176"). De volgende dag kreeg ik al een link van DHL voor een z.g. levering. Bij DHL is het toestel nooit toegekomen !! Het is nu 16 mei en nog steeds heb ik niets ontvangen, dwz toch wel.....een z.g. creditnota (ik vertaal dit in "bedankt voor uw centen"). Geen toestel ontvangen en mijn aanvraag om het betaalde bedrag terug op mijn rekening te storten is nooit beantwoord. Robotdiscounter heeft een hele mooie website,zeer aantrekkelijke prijzen en op de website zelf word je direct vriendelijk geholpen en is alles mogelijk, maar ..... Ik schijn in ieder geval mijn geld kwijt te zijn. Ik heb inmiddels contact met andere gedupeerden en probeer een gezamenlijke klacht in te dienen. Indien je ook gedupeerd bent gelieve een seintje te geven op het e-mailadres dat ik speciaal hiervoor aangemaakt heb "ecg-klachten@outlook.com"

De oplossing

Ik wil graag m'n geld terug !!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Robotdiscounter.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Robotdiscounter.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen