Klacht Robuustetafels.nl: vetvlekken op eiken tafelblad nog steeds niet vervangen.

R.R. Nortan

Na twee weken zaten er vetvlekken op onze eiken eettafel. Na e/mail contact werd er een reinigingsproduct per post gestuurd; deze werkte totaal niet. Vervolgens is er iemand van een externe organisatie naar ons toegekomen om de vlekken te "verwijderen" en te impregneren. De vlekken zijn nog steeds aanwezig.
Opnieuw contact opgenomen met [naam verwijderd door moderator] van Robuuste tafels. Hij kon niets meer doen, maar nadat ik een mail had gestuurd dat ik gesproken had met de Consumentenbond en dat ik medegedeeld had dat een eettafel ondeugdelijk is als hij binnen 6 maanden vetvlekken heeft, zou hij het tafelblad vervangen. Deze belofte heeft hij een aantal maanden geleden gedaan, maar tot op heden heb ik niks meer vernomen...

Tafelblad alsnog vervangen

Wij vinden dat Robuustetafels.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Robuustetafels.nl?