Klacht ROC Radius college Breda - Etten Leur: Slechte tot geen begeleiding student afkomstig uit Bijzonder onderwijs + na herhaald bellen niet terugstorten betaald keergeld

Wil J G R Luiijf - Giesbergen

Onze zoon heeft en stoornis in het autisme spectrum en heeft altijd op bijzonder onderwijs gezeten. Dit is na bemoeienis van de overheid over gegaan in passend onderwijs. Deze kinderen gaan gewoon naar school en zouden vanuit school de nodige begeleiding krijgen. De school krijgt daar ook geld (een potje) voor. In ons geval is zelfs de oude directeur van zijn vorige school nu diegene die het passen onderwijs binnen het ROC Radius zou moeten regelen. Dit gebeurd echter niet, er worden afspraken gemaakt die niet worden nagekomen , beloftes gedaan die niet worden ingelost en als klap op de vuurpijl wordt het boekengeld (350+ euro) door het Radius ondanks het feit dat ze al maanden geleden in onberispelijke staat werden ingeleverd en er een toezegging is dat het geld terug zou komen, nog steeds niet aan onze zoon ( 19 jaar) terug betaald. Daardoor komt hij nu in de problemen! Natuurlijk is onze zoon bij dit ROC weggegaan en studeert hij naar tevredenheid nu bij een ander ROC.

Wij willen verontschuldigingen van het Radius College en en dat onze zoon zo snel mogelijk zijn boekengeld terug krijgt!

Wij vinden dat ROC Radius college Breda - Etten Leur hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ROC Radius college Breda - Etten Leur?