Klacht Rochél: Proficook PC-UM 1006 Blender glazen kan gebarsten

Klachtnummer
# 82897
Gebruiker
ArnoudAR155
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Na telefonisch contact te hebben gehad en tevens een mail gestuurd waar geen reactie op is gegeven.
De winkel telefonisch contact gehad te hebben word gezegd dat een barst in de glazen kan geen garantie is. Ondanks dat deze normaal gebruikt is.
Toen vanuit huis nog gebeld en in dit gesprek werd bij elke zin die ik zei, gezegd ja maar het valt niet onder de garantie. Tevens toen ik zei dat er al meerdere problemen met de kan in de winkel en op internet gemeld staan, werd ik gewoon uitgelachen. Ook werd gezegd dat het in de garantievoorwaarden staat, het blijkt dat deze alleen in het Duits in de handleiding staan.
De kan is nog geen half jaar oud en tijdens het blenden van een smoothie ontstond hier een scheur in. De kan is in nette staat en het is duidelijk te zien dat deze niet misbruikt of gevallen is.
Van een dergelijk product wat zo hoog staat aangeschreven volgens het bedrijf mag ik toch verwachten dat een kan langer mee gaat.

De oplossing

Graag zie ik dat de kan gewoon vervangen word.
Aangezien de kan nog geen half jaar oud is lijkt het me niet dat een kan zomaar kapot mag barsten.

1 reactie

  1. Auteur
    Rochél
    Datum
    Beste Fam Drost,Wij betreuren dit voorval.Ik kan mij het telefoongesprek herinneren, een mail is bij ons niet bekend. U bent ons inziens correct te woord gestaan en wij nemen alle klachten serieus.Helaas valt glasbreuk niet onder garantie.Met vriendelijk groet,
    Rochèl DPA Nederland BVBen van Gils

Ook een klacht indienen over Rochél?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen