Klacht Rochél: Premium sms A2P

Klachtnummer
# 107656
Gebruiker
Pas Brg
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik zie dat er een bedrag van € 25,01 bovenop mijn maandelijkse factuur komt vanwege kosten buiten de bundel; premium SMS A2P berichten. Ik weet niet wat dit is en hoe deze opeens op mijn factuur komen te staan.

Ik kan nergens achterhalen wat dit is en hoe ik dit eventueel kan uitschakelen.

De oplossing

Ik wil graag mijn geld terug en dat deze vreemde dienst (waar ik absoluut niet voor gevraagd heb), uitgeschakeld wordt en blijft.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Rochél is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Rochél?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen