Opgelost door Rochél: Proficook verschuilt zich achter geen glasgarantie

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 195009
Gebruiker
Klaske
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Blender slechts 5 maanden in gebruik.
Allereerst klemt de kan waardoor er plastic is afgebroken.
Ook is het handvat afgebroken tijdens het gebruik van de blender.
Wel snel reactie per mail, maar geen enkele bereidheid om ook maar iets te betekenen voor de klant. Verschuilen zich achter geen glasgarantie, terwijl dit niet het enige probleem van de kan is.
Ik wordt beticht van een leugen over de glasbreuk en ook het breken van het plastic zou mijn eigen schuld zijn. Voor mij nooit meer iets van Proficook dankzij de schandalige behandeling van de "klantenservice"

De oplossing

Vervangende kan

2 reacties

  1. Auteur
    Rochél
    Datum

    Beste Fam de Vries

    Wij betreuren dit voorval .
    Helaas valt glasbreuk niet onder de garantie.
    Een handgreep van deze mengbeker gaat niet stuk onder het blenderen.
    U bent naar mijn inziens correct te woord gestaan en wij nemen all klachten zeer serieus.
    Ik zal uit coulance een nieuwe mengbeker naar je toesturen.

    Met vriendelijke groet
    Rochel DPA Nederland BV
    Ben van Gils
  2. Auteur
    Klaske
    Datum
    De uiteindelijke oplossing ben ik blij mee, dat wij van mening verschillen over coulance of niet, is daaraan ondergeschikt.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Klaske
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Rochél?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen